DISCLAIMER
De informatie op deze website is met grote zorgvuldigheid samengesteld. De gepresenteerde informatie wordt geacht betrouwbaar te zijn, maar kan ieder moment gewijzigd worden.
Ligconcert© is niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door de getoonde informatie op deze website. Aan de inhoud van deze website kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt.
De informatie op deze website is uitsluitend bestemd voor de bezoeker. Het overnemen van gegevens, openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van de op deze website beschikbaar gestelde informatie aan derden is uitsluitend toegestaan na schriftelijke toestemming van Ligconcert©.
PRIVACY POLICY
Ligconcert© respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken je gegevens uitsluitend met jouw toestemming, bijvoorbeeld als je een reservering plaatst of als je je inschrijft voor onze nieuwsbrief. Voor het reserveren van kaarten vragen wij alleen je naam, postcode en een e-mailadres. Dit hebben we nodig om je te kunnen bereiken als er vragen zijn over je reservering, als er wijzigingen zijn, etc. Daarnaast worden er gegevens uitgewisseld met de instantie via wie je je reservering betaalt, zoals bijvoorbeeld Sisow (iDEAL) en je bank. Met deze partijen hebben wij overeenkomsten gesloten over de verwerking van je betalingsgegevens.
Ligconcert© zal je persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van je bestelling(en). Klantgegevens blijven maximaal 5 jaar bewaard; het gaat dan om naam en e-mailadres.
Als je wilt weten welke gegevens wij van jou hebben of ons wilt verzoeken deze te verwijderen, dan kan dat uiteraard op ieder moment door ons een e-mail te sturen.
RESERVERINGEN EN BESTELLINGEN
Ligconcert© biedt op beperkte schaal de mogelijkheid om voor haar eigen of door derden (conform het “agent-model”) georganiseerde voorstellingen en producties e-tickets of plaatsbewijzen te bestellen via onze externe ticket provider Stager. Via deze applicaties bieden wij je vervolgens de mogelijkheid te betalen via iDEAL, de Nederlandse standaard voor het verrichten van internetbetalingen. De hiervoor benodigde koppeling tussen onze website, de betaalomgeving van jouw bank en de uiteindelijke transactie wordt hierbij verzorgd door Stager.
Je kunt je bestelling uitvoeren via deze beveiligde applicatie waarna je via Stager van ons een ontvangstbevestiging met daarnaast de e-tickets (e-mail). Tickets verzenden naar een postadres is niet mogelijk. Jouw eventuele bestelhistorie en de voortgang hiervan kunt je volgen via je eigen accountomgeving.
De prijzen van de plaatsbewijzen of andere gerelateerde producten en diensten staan altijd vermeld inclusief b.t.w.
Kortingen via actiecodes gelden alleen op onze concerttickets. Deze zijn niet toepasbaar op (combi) arrangementen, passe-partouts, diners, lunch, rondleidingen etc. De eventuele korting is reeds verwerkt in de arrangementsprijs.
Speciale kortingsacties met een specifieke kortingsperiode kunnen niet omgeboekt/ geretourneerd of geannuleerd worden.
Ligconcert© behoud zich het recht voor dat, wanneer het om wat voor reden dan ook noodzakelijk blijkt om een concert uit te stellen naar een andere datum, de gereserveerde ticket mee te laten verhuizen naar een andere datum. Bij het verplaatsen/ uitstellen van een concert of voorstelling door Ligconcert© of locatie blijven de gereserveerde e-tickets of plaatsbewijzen altijd geldig voor de nieuwe datum. De gekochte tickets kun je eventueel veilig doorverkopen bij onze partner Ticketswap wanneer je niet op de nieuwe datum kunt.
ANNULERINGEN
Gekochte (e-)tickets of plaatsbewijzen kunnen in beginsel niet geannuleerd/ geretourneerd/ gerestitueerd worden. Maar waar mogelijk denken we graag mee in het omboeken van de tickets voor een ander concert. In overleg is er veel mogelijk en er zijn altijd “uitzonderingen op de regel”.
Bij door tickethouder (planbare) wijzigingen in de planning/agenda en/of ziekte/behandeling waardoor niet er naar de voorstelling of concert kan worden gegaan is annulering/restitutie niet mogelijk. De gekochte tickets kun je eventueel doorverkopen bij onze partner Ticketswap Indien er sprake is van plotselinge ziekte of andere onverwachte familie-omstandigheden kun je in overleg in aanmerking komen voor een voucher en/of het omboeken naar een ander concert.
In het geval van een incidentele omboeking of het inzetten van een voucher voor een concert zijn eventuele prijsverschillen en bijkomende servicekosten voor de tickethouder.
Heb je gereserveerd voor een arrangement (diner, lunch e.d.)? Wanneer je als tickethouder het arrangement wilt of moet annuleren dan is dat alleen mogelijk tot uiterlijk 7 werkdagen voor aanvang datum concert, tenzij anders vermeld op de concertpagina’s. Bij annulering van het arrangement door de tickethouder binnen 7 werkdagen voor aanvang van het concert geldt 100% annuleringskosten van de arrangementsprijs. De gekochte tickets kunnen (al dan niet inclusief het arrangement) eventueel doorverkocht worden via onze partner Ticketswap
Indien een concert definitief geannuleerd moet worden, ontvang je je betaling in de regel binnen 30 kalenderdagen na annulering retour via de betaalwijze waarop je de tickets hebt gekocht. Je wordt altijd persoonlijk per e-mail geïnformeerd wanneer hier sprake van mocht zijn.
Heb je suggesties, klachten, of vragen over onze Privacybeleid? Stuur een e-mail naar info@ligconcert.nl
© 2007-2023, Stichting Ligconcert©
Keppelseweg 24 | 7031 AS | Wehl | www.ligconcert.nl | KVK 80568556
Bestuur Ligconcert | BLOG | downloads | AVG | FAQ
volg ligconcert op social media:
FACEBOOK | INSTAGRAM | X | TIKTOK